Zettttyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diary Owner Lover Girls

hi, i do love my family my boyfriend and aslo my friends. thanks for visit.

FIRST FACEBOOK
SECOND FACEBOOK
TWITTER


complain here

9 JULAI 2012

Assalamualaikum Yess nak update lagi. Tak boleh kee?
Eleeeeeeeeh sukaaa hati aku laaa berok hoii !
Sementara tunggu waktu berbuka kan kan? Hiwhiww
Ohhh Aku puasa ganti lahh. 8 hari pulak tuuh. Lama kan kan?
Tadi dapat gelang dari Lenkaaa. Dayaa punya pun pada Aku. Hekhek
Dayaaa ngedate dengan Lenka. Kfine. Mee jealous.
Hahahaaa. Aku pecahkan gelang kau Dayaa. Beduli apa Aku.
Hikhikk. K aku tak sekejam tu ler.
Tapi kalau betol pun padan muka Kau. Sapa suruh tak datang tadi?
*merajuk 24jam >,<
Tadi time rehat aku tinuk dorang makan. Haihhhhhh TERliur !!
Then balik, belum sempat bukak gate.
Aku bagitahu mamaaa
"Mamaa masak ayam kari tauuu, pleaseee" sambil buat muka kesian
Mama pun senyum jee. Hikhik
Sayang mamaa banyak banyak banyak banyak banyak!
Okayyy. Hari ni hari isnin. Tadi balik Superhero kesayangan yang amik.
Tak sangka Mamaa risau Aku tak balik lagi.
Sorry kay Mamaaa? Terlupa nak bagitahu lahh. Sorry k?
Actly, aku sengaja je suruh superhero amik sebad sebab sebab hmmm :/
malam ni pkol 9.30 dia gerak balik Jitra Kedahh.
So tak puas date semalam. Hmm :|
Tadi sayu je Aku nak bagi dia balik rumah. Aku nak tengok muka dia.
Seriusly, air mata Aku dah kering nak nangis.
Tapi bila malam dengan ikhlas dia jatuh. Manyak pulak tuh.
Dah dua bulan dia kat sini, dekat je dengan Aku.
Lepas tu, dia nak tinggalkan Aku kan jb ni?
Sedih ke tak? Lepas ni sapa nak ajak Aku tengok wayang lagi?
Sapa nak amik Aku kalau aku tertinggal bas?
Sapa nak singgah rumah kalau lepas balik kerja?
Sedih ni. Tau tak sedih? Hmmm
Sebulan lebih lagi baru dia balik. Klame lagi kan kan?
Hmmmm :'( Bye! Tade mood !

Labels: