Zettttyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diary Owner Lover Girls

hi, i do love my family my boyfriend and aslo my friends. thanks for visit.

FIRST FACEBOOK
SECOND FACEBOOK
TWITTER


complain here

Saya faham awak ;)

Assalamualaikum reader. How are you? Do youu miss me? Hehee.
Lagi beberapa hari nak naik sekolah kan kan?
Cisss ! Tak bestnya sebab dah start gosok baju balik.
Penat tau tak? Lepas tu kne belajar sebab nak SPM nanti.Tension tauu !
Holiday pack tu pun ta sentuh lagi. Bakkk aihhhhh !
Takpe lah. Berapa tahun je lagi Aku rasa pakai uniform sekolah kan?
Okayy. Semalam sebelum tidur, Aku text 'goodnight" kat dia.
Macam selalu lah kan? Actly kitaorang jarang texting.
So text benda penting je and wish 'goodnight' sangat penting sebab 
nanti aku tak boleh tido >,< Gedik kan? Hahaa.
Sedih lah jugak bila superhero tak rply tapi Aku faham dia busy.
Aku tanak gnggu dia. Kalau dia tak cukup tido nanti tak focus nak buat keje.
Time baca text lelama tetbe dapat text baru dari dia :)
Lepas tu, dia mintak maaf. Tercenggang jugak baca text tu.
Aku tanya, soory sebab apa. Then dia rply.
"i rase macam i ni selalu bia kan you sorang-sorang je"
Seriusly, air mata aku dengan lajunya keluar.
Aku ingat aku je berperasaan macam tu tapi tak. Dia pun sama.
Hihii. Tapi Aku tanak Dia tahu.
Aku reply "maybe perasaan dia je" Aku tanak dia susah hati.
Lagipun Aku tak kesah. Aku faham dia kerja.
Aku bukannya sah jadi isteri dia pun sampai nak kne berkepit 24jam.
Aku sangat rindukan dia.
Bila baca text lama, aku menangis.. Aku taktau nak cerita kat sapa
yang aku sangat rindukan dia.
Kalau boleh, aku nak dia waktu dia sekolah sebab time tu dia lagi
banyak masa untuk aku :'(
Aku tanak dia time sekarang. Aku taknak berjauhan dengan dia.
Aku nak selalu ada kat sisi dia, tahu apa masalah dia
tahu apa yang dia nak buat.
Aku nak macam dulu tapi takan dapat sebab sekarang umur dia dah meningkat.
Balik dari kelas, dia keje. Bila amik cuti keje, nak siapkan
assignment. Masa untuk aku? Kekadang langsung takde.
Bila dia cuti sem, kononnye ada kat JB tapi macam tade.
Sebab dia keje sometimes satu hari ta cntact.
Harapkan sabtu and ahad je lah.
Tu pun kalau boleh jmpe. kalau dia ada hal tak dapat lah jmpe.
Haihhh. Aku tak suka macam ni tapi dalam masa yang sama
Aku faham dia ada keje tapi entah lah.
Aku tak patut mengungkit tapi ni luahan hati aku.
Aku ta pernah marah dia nak buat apa. Aku langsung tak kesah.
Aku faham tapi aku sedih.
Aku tak boleh nak marah sebab dia bukan suami aku.
 Sorrry superhero? I hope you understand. Loveyousomuch. Kbye !

Labels: